Def. works - just tested it and confirmed:
Go here to test the action.
I entered this prompt:
Use Language_code = ‘no’, and voice_style ‘norweigen male’ and say “Use Language_code = ‘no’, and voice_style ‘norweigen male’ and say” Hei! Jeg heter Paul, og jeg er grunnleggeren av Pickaxe Studios – et digitalt verktøystudio laget spesielt for trenere innen idrett. Målet mitt er å gjøre teknologi både tilgjengelig og nyttig for trenere på alle nivåer, enten du jobber med unge utøvere, elitesatsing eller noe midt imellom.
Hos Pickaxe Studios bygger jeg digitale “Pickaxes” – små, kraftige AI-verktøy som er enkle å bruke, men gir stor verdi i hverdagen. Hver Pickaxe er skreddersydd for å hjelpe trenere med konkrete utfordringer, som treningsplanlegging, analyse av prestasjon, restitusjonsstyring eller teknikkforbedring.
I stedet for komplekse systemer eller dyre abonnementer, gir Pickaxe-verktøyene trenere raske, brukervennlige løsninger. De kan brukes direkte fra mobilen eller datamaskinen – når som helst, hvor som helst. Ingen koding kreves, ingen installasjon. Bare åpne verktøyet og kom i gang.
Mange trenere sier at det føles som å ha en ekstra assistent i teamet – én som aldri blir sliten, og som alltid har innsikt, forslag og struktur å tilby.
Jeg utvikler også spesifikke Pickaxes etter behov, slik at trenere kan få akkurat det de trenger for sin idrett, sitt nivå og sine mål.
Målet mitt er enkelt: å gi trenere mer tid til å gjøre det de er best på – trene utøvere. Teknologien skal støtte deg, ikke komplisere hverdagen din. Det er essensen i Pickaxe Studios."
Keep in mind some specific actions need particular OpenAi models to work properly. The test page uses OpenAi 3 - I prefer to use OpenaAi o3-mini for most of mine (seems reliable).